torsdag 27. januar 2011

Utveksling og slikt

Siden det snart er vår (i drømmene mine), tenkte jeg at det var på tide å oppdatere utseende til bloggen min litt. Dette designet er lyser og ikke så høstlig som det forrige! Jeg har ikke laget det selv forresten, det er hentet fra Yummy Lolly.com.

I dag var jeg innom HF sitt infosenter og levert søknadsskjemaet for utveksling. Nå er saken altså i universitetet sine hender, i hvert fall helt til jeg får svar tilbake og jeg må begynne å styre med forhåndsgodkjenning av fag og visum og slikt. Hvis jeg får dra på utveksling i det hele tatt da. Men vi satser på at det går greit! Skulle ønske jeg visste hvor lang tid det tar før jeg får vite om jeg får reise. Fristen for å lever søknadsskjemaet går ut 1. februar, så jeg antar vi får vite det en gang etter den tid. Spørsmålet er bare hvor lenge?



Jeg fant ikke et bilde på laptopen min som illustrerte "venting", men jeg fant denne panda gif-en.

Det virker som om det er mange som føler seg stresset av alt styret med utveksling, både de som skal reise ut dette semesteret og oss som skal søke nå. Jeg tror folk er veldig spente på å faktisk reise til Japan, og på om de kommer inn på de plassene de vil og slikt. Jeg vet at jeg er spent, i hvert fall.

Det ordner seg nok, på en eller annen måte.

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker panda-gif.en!
    Håper du kommer deg på utveksling, men en gang før det må vi møtes og finne på no'!

    SvarSlett
  2. Lykke til med søknaden :-)Mum

    SvarSlett
  3. Ingrid:
    Ja, det må vi gjøre! Er lenge siden sist nå @__@

    Mamma:
    Takk<3

    SvarSlett
  4. Ås ska nok klare någgå! ^.^ Einaste e æ redd for æ at e ska havne utta nun andre e kjenne i eit fremed land XD Men d ska nok gå bra ^-^

    SvarSlett