onsdag 30. mars 2011

Planter og papirer

Endelig, etter mye om og men, har jeg fått fylt ut alle papirer og skjemaer som skal fylles ut og levert dem.

Ugh.

Det var mer stress enn det strengt tatt burde vært. Men nå er jeg i det minste ferdig med det, og da er det bare å vente på endelig svar fra AIU en gang i slutten av april/begynnelsen av mai. Da starter alt styret igjen med søknad om visum, finne flybilletter osv.



Ja ja, det kommer til å være verdt alt stresset til slutt!

Hmm, hva annet nytt har jeg å skrive om...? Tja, det er vår i Bergen nå! Eller, det begynner å bli vårlig ute. De siste dagen har vi hatt nokså bra vær. Litt regn og skyer av og til, men nå er vi tross alt i Bergen. Akkurat nå er det sol og klar himmel ut og greier! Så det er jo flott.

Andre ting som skjer for tiden: potteplantene mine holder på å dø.


George! Noooooooo!

Jeg vanner dem hver uke, så jeg skjønner ikke hvrfor de visner. Pamela og George overlevde en hel sommerferie uten vann, men nå skal de liksom bare dø helt uten grunn? Bah, jeg får fortsette å ta vare på dem noen uker og se hva som skjer.

1 kommentar:

  1. Kanskje George og Pamela har fått for mye vann. ^^ Det har skjedd hos meg.

    SvarSlett